Spēcīgais Linhai LH 500 4×4 AR ir ideāli piemērots visprasīgākajam profesionālim darbam saimniecībā, vasarnīcā, laukā vai mežā, kā arī relaksējošiem ceļojumiem un braucieniem vissmagākajā reljefā. Ikdienā jūs novērtēsiet universālo šasiju ar neatkarīgu visu riteņu piekari, ērti noregulētu balstiekārtu, klusu un drošu ar šķidrumu dzesētu dzinēju, 2×4 / 4×4 elektriski ieslēdzamu priekšējo riteņu piedziņu, lielisku manevrēšanas spēju, pievilcīgu dizainu un augstu uzticamību no šī universālā kvadracikla.
AR versija ar alumīnija riteņu diskiem.
T3b homologācija (traktor tehnika)
Atļauts vadīt ar traktora tehnikas kategorijas vadītāja apliecību.
Garantija visiem kvadracikliem 2 gadi vai 10 000km
Sadarbojamies ar līzinga kompānijām Incredit.lv; Unicredit.lv; Inbank.lv
-
-
Tehnoloģija un aprīkojums
Uzticams dzinējs
Šķidruma dzesēšanas viencilindru dzinējs ir pietiekami jaudīgs smagiem un dinamiskiem paātrinājumiem. Dzinējs pārraida jaudu pie riteņiem, izmantojot Kanādas uzņēmuma CVTech automātisko divu ātrumu pārnesumkārbu ar spēcīgu samazinājumu, neitrālu un reversu.
Piedziņa 4×4
Uzticams elektriskais attiecināms 4×4 ar elektrisko atslēgu priekšējā diferenciālī nodrošina optimālu saķeri uz jebkuras virsmas. Vienkārši nospiežot pogu uz roktura dzinēja jaudu novada uz abām asīm, kad jums ir nepieciešams palielināt dzinēja spēku. Un visgrūtākajā reljefā, ja ne pat visu riteņu piedziņa nepalīdz, ir pat elektriskā bloķēšana priekšējā diferenciālī. Smagam darbam, stāvajās nogāzēs, un smagas kravas vilkšanai ir pieejams arī pazemināts pārnesums.
Priekšējā diferenciāļa bloķēšana
Ērti lietojama elektriskā priekšējā diferenciāļa bloķēšana atbrīvos jūs no dubļiem, smagiem un slidenajiem reljefiem, ja viens priekšējais ritenis sāks griezties. Pēc četru riteņu piedziņas (4×4) un diferenciāļa bloķēšanas pārslēgšanās spēks vienmērīgi tiek sadalīts abos priekšējos riteņus, ļaujot droši iet, braukt, kāpt un pārvarēt jebkuru sarežģītu reljefu. Vienkārši apstājieties un nospiediet diferenciālās bloķēšanas pogu uz stūres.
Lieliska šasija
Augsta reljefa atvērtība un ideāla stabilitāte pagriezienos pat ar ātru braukšanu. Lieliska plata šasija, kas savienota ar stingru rāmi un zemu smaguma centru, nodrošina patīkamu braukšanu un ērtu vadību. Neatkarīga visu riteņu piekare ar augstu balstiekārtas stūmēm apburt jūs ikreiz, kad jūs atkal uzvarēsit reljefu, kurā jūs pat ne uzdrošināsies. Spēcīgā četrstobra bremžu sistēma pārliecina jūs ar bremzēšanas spēku, vai jums ir nepieciešams bremzēt ar lielu ātrumu vai lielām slodzēm. Pat ļoti mazs pagrieziena rādiuss veicina augstu veiklību.
Mūsdienīgs apgaismojums
Pievilcīgs LED dienas gaitas gaismas eleganti papildina moderno dizainu šī modeļa kopā ar mirgojošiem LED pagrieziena signāliem viņam dod vairāk nobriedušu un pievilcīgāku izskatu. Un ar augstiem dubultajiem priekšējiem lukturiem ar dubultajām lēcām netiks pārtraukta visa tumsa pasaulē.
Daudzfunkcionālais LCD displejs
Instrumentu panelis ar zilu aizmugurgaismojumu aprīkotu ar daudzfunkcionālu LCD displeju ir viegli nolasāms un sniedz visu svarīgo informāciju: digitālais spidometrs, digitālais tahometrs, nobraukuma indikators, darba stundas indikators, 2WD / 4WD piedziņas indikators, dzesēšanas šķidruma temperatūras indikators, digitālais degvielas mērītājs, tālās gaismas lukturi, virzienrādītājs un brīdinājuma gaismas un atpakaļgaitas pārnesuma indikators.
Bagātīgs aprīkojums
Neskatoties uz ļoti nepārspējamo cenu, Linhai 500 4×4 SR ir aprīkots ar bagātīgu aprīkojumu. Tie ietver, piemēram, 2×4 / 4×4 ar elektriski iedarbināmu piedziņu, masīvu priekšējo rāmi, izturīgu priekšējo un aizmugurējo kabeli, firmas Sun-F riepas, 3000 lbs, elektrisko tālvadības pulti, vilces ierīci, sviru un rokas aizsargi, LED dienas gaitas gaismas, projektoru Priekšējie lukturi un LED virzienrādītāji.
-
-
Tehniskie parametri
Motors
Tips: četrtaktu viena cilindra SOHC Apjoms: 492.8 cm 3 Diametrs x gaita: Ø 87.5 x 82 mm Aizdedze: CDI Jauda: 24 kW (32k) / 7000 rpm. (Off-road) Grieze: 38.8 Nm / 5500 rpm Dzessēšana: Šķidrums + elektriskais ventilators Piedziņas sistēma
Piedziņa: 2×4 / 4×4 Elektriski ieslēdzams Transmisija: Automātisks – CVT variators ar atpakaļgaitu L / H / N / R Diferenciāļa slēdzene: Priekšējais, ar elektrisko vadību Jaudas padeve: Kardānvārpsta priekšā un aizmugurē Šasija
Piekare priekšā: neatkarīgs McPherson Aizmugurējā piekare: IRS / neatkarīga dubultā A-arm Piekare priekšā: hidrauliskie amortizatori Aizmugurējā piekare: hidrauliskie amortizatori Bremzes priekšā: 2x hidrauliskais disks Bremze aizmugurē: 1 hidrauliskais disks + stāvēšana Priekšējās riepas: AT25 x 8-12 Aizmugurējās riepas: AT25 x 10-12 Izmēri un svars
Kopējais garums: 2120 mm Kopējais platums: 1185 mm Kopējais augstums: 1215 mm Sēdekļa augstums: 915 mm Gaismas augstums: 253 mm Garenbāze: 1285 mm Sausais svars: 355 kg Degvielas tvertne: 12.5 litri Citas funkcijas
Displejs: Digitālās daudzfunkcionālās displeja funkcijas: spidometrs, tahometrs, odometrs, nobraukumu skaitītājs, stundu skaitītājs, digitālais degvielas mērītājs, borta pulkstenis, dzesēšanas šķidruma temperatūra
Indikatora gaismas: 2WD / 4WD, neitrāls, reverss, virzienrādītājs, galvenais lukturisLikumdošana un apstiprināšana
Izmantošanai ceļu satiksmē: Jā T3b(traktora tehnikas vadītāja apliecība) Reģistrācijas numurs (numura zīme) Iekļauts Pārnesumkārba
Elektriski attiecināms 4×4, masīvs priekšējais aizsardzības rāmis, stingrs priekšējais un aizmugures bagāžnieks, tērauda riteņi ar firmas riepām, elektriskā vinča 3000 lbs ar tālvadības pulti, slēpju pārsegu sviras un rokas, LED dienas gaitas gaismas, divu projektoru lukturi, aizmugures / bremžu / signāllukturi ar LED tehnoloģiju
Piezīme
Fotogrāfijas un ilustrācijas kvadracikli, iespējams, precīzi neatbilst Latvijas tirgus dizainam. Importētājs patur tiesības mainīt cenas un specifikācijas bez iepriekšēja brīdinājuma.